ساعات کار شرکت روزهای شنبه تا پنجشنبه از 8 صبح تا 4 عصر
Blog
نحوه عملکرد دوربین های دید در شب

نحوه عملکرد دوربین های دید در شب

تکنولوژی دوربین دید در شب در دوربین‌های مداربسته
ارائه ی تصاویر دوربین مداربسته در شب، از قابلیت های مهمی است که کاربران به آن توجه می کنند و انتظار دارند که دوربین مداربسته آن ها، تمام وقایع و رخدادهای شب را به صورت دقیق ارائه دهند و توسط دستگاه ذخیره ساز ثبت شود چرا که بیشتر نا امنی ها، جرم و جنایت ها در شب ها رخ می دهند.
اگر تاکنون به دوربین‌های مدار بسته دقت کرده باشید، احتمالا LED‌هایی را اطراف آن‌ها دیده‌اید. این لامپ‌های LED، مادون قرمز را تولید میکنند. عملکرد آنها به این صورت است که با توجه به اینکه چشم انسان قادر به دیدنِ نور مادون‌قرمز نیست، وقتی این نور از LED‌های یک دوربین مدار بسته خارج میشود، ما هرگز متوجه آن نخواهیم شد. نور‌های مرئی نورهایی هستند که چشم ما قادر به دیدن آن‌ها است. مثل نورها و رنگ‌های عادی بفش، آبی، قرمز، نارنجی و همه‌ی رنگهایی که ما انسان‌ها میتوانیم ببینیم. در کنار این محدوده، رنگ‌هایی وجود دارند که چشم انسان به هیچ وجه قادر به دیدن آن‌ها نیست و برای دیدن آن‌ها نیاز به ابزار وسایل خاصی است. پس همانطور که گفتیم، دوربین‌های مدار بسته نور مادون قرمز را به محیط میتابانند، به این ترتیب، دوربین‌ها سعی میکنند با استفاده نورِ کمی که در محیط وجود دارد، تصاویر را ضبط کنند.
اهمیت دوربین دید در شب
حفظ امنیت در شب بیش از هر زمان دیگری مهم است و این اهمیت در انتخاب دوربین مداربسته نیز اهمیت دارد. در صورتیکه بخواهید دوربین نصب شده در محل کار یا منزلتان به صورت تمام وقت و با کیفیت بالایی کار ضبط اتفاقات محیط را انجام دهد حتما بایستی دوربین مداربسته دید در شب تهیه کنید.
در سال های اخیر تکنولوژی جدیدی برای ساخت دوربین دید در شب یا همان دوربین مداربسته شب به کار برده شد و بسیاری از افراد برای بالا بردن امنیت منزل، باغ، فروشگاه، شرکت و حتی مدارس و سایر ارگان های دولتی از این دوربین ها استفاده میکنند.

مزایای دوربین مداربسته دید در شب

. بالا بردن امنیت با ضبط 24 ساعته وقایع محیط
. امکان استفاده از دوربین مداربسته دید در شب در هر مکانی از جمله فضای باز یا بسته
. هزینه پایین و عدم نیاز به خرید جداگانه دوربینی برای ثبت وقایع در روز
. تناسب با کاربرد های مخفی
. تنوع بسیار بالای مدل های دوربین شب و امکان انتخاب دوربین با بودجه شما
. مقاومت در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف و مقاومت در برابر ضربه
. مصرف پایین انرژی به دلیل استفاده از LED که نسبت به لامپ معمولی 80 در صد انرژی کمتری استفاده می کند.
. عدم نیاز به نور زیاد جهت فیلمبرداری و جلوگیری از اذیت همسایگان با ایجاد آلودگی نوری

اگر قصد دارید که از دوربین های مدار بسته دید در شب استفاده کنید بهتر است که انواع باکیفت آن استفاده کنید زیرا بزرگترین دلیل استفاده از تجهیزات امنیتی، حفظ امنیت است. پس بهتر است که از تجهیزاتی با کیفیت مطمئن استفاده شود.

نظر خود را ارسال کنید

مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0