ساعات کار شرکت روزهای شنبه تا پنجشنبه از 8 صبح تا 4 عصر
Blog

امکانات سامانه ردیابی فاراد

 

با ردیاب فاراد می توانید بر روی وسیله نقلیه خود نظارت و کنترل داشته باشید، تعدادی از ویژگی های این ردیاب که به شما در کنترل ونظارت بر روی خودرو کمک میکند:

1-نشان دادن مکان فعلی خودرو و همچنین دیدن مسیر طی شده خودرو در بازه زمانی دلخواه

2-مشاهدی روشن یا خاموش بودن خودرو در لحظه

3- مشاهده سرعت خودرو در لحظه

4-مشاهدی کامل رویداد های(مانند روشن و خاموش شدن ، قطع و وصل باطری و …) و زمان آن ها

5-گرفتن گزارش های مختلف

6-دیدن مکان و سرعت خودرو با پیام

7-ذخیره موقعیت ها، مسیرها و رویدادها در مواقعی که اینترنت وجود ندارد

8- امکان تعریف خدمات دره ای برای کاهش هزینه های نگه داری خودرو(مانند تعویض روغن و …)

طرح مشتری محور، خدمت به صنعت حمل و نقل

افزایش تولید و بهره وری وسایل نقلیه و غیر نقلیه و ناوگان حمل و نقل با راه کارهای دقیق و منطقی برای مدیریت ناوگان حمل و نقل دارای اهمیت می باشد.

شرح

طرح دقیق و منطقی LBS می تواند برای مدیریت وسایل نقلیه و غیر نقلیه و ناوگان حمل و نقل در صنعت حمل و نقل به کار رود که با این طرح می توان به راحتی مسافت طی شده و مصرف سوخت و هزینه نگهداری و دیگر هزینه های عملیاتی را کاهش داد. این راه حل دقیق و منطقی برای صنعت حمل و نقل با الزامات قانونی و بهبود کلی ایمنی مطابقت دارد. شما می توانید مسافت های طولانی را با دانستن وضعیت دقیق راه ها و موقعیت ها با طرح LBS به راحتی طی کنید که ویژگی های مهم این طرح عبارتند از:

 

مشاهده مکان فعلی و مسیر طی شده:

در سامانه ردیابی فاراد شما میتوانید مکان فعلی و مسیر طی شده خودروی خود را مشاهده کنید تا کنترل دقیقی بر مسیر های پیموده شده و همچنین مکان هایی که توقف کرده داشته باشید در این سامانه امکانی تعبیه شده تا شما بتوانید برای خودرو محدوده مجاز در نظر بگیرید تا اگر از این محدوده خارج شد به شما هشدار بدهد.

 

روشن یا خاموش بودن خودرو در لحظه:

 

مشاهده سرعت خودرو در لحظه:

هرگاه که نرم افزار را باز کنید شما میتوانید سرعت خودرو در همان لحظه را مشاهده فرمایید. و میتوانید برای خودرو حداکثر سرعت مجاز را در نظر بگیرید تا در زمانی که از سرعت مجاز بیشتر شد به شما پیام بدهد

 

مشاهدی کامل رویداد ها و زمان آن ها:

در سامانه ردیابی فاراد شما میتوانید لیست کامل رویداد ها و زمان آنها را مشاهده بفرمایید این رویداد ها شامل روشن و خاموش شدن خودرو قطع و وصل باتری خودرو ، حمل با جرثقیل ، کار درجا و مدت زمان آن، سرعت غیر مجاز(در صورت تعریف سرعت مجاز) ، ورود و خروج از محدوده مجاز(در صورت تعریف محدوده مجاز)و… می باشد. شما با مشاهده این رویداد ها میتوانید نظارت کاملی بر روی خودروی خود داشته باشید و در صورتی که خودرو را به راننده و یا شخص دیگری دادید آن را کنترل نمایید.

 

دیدن مکان و سرعت خودرو با پیام:

در مکان هایی که اینترنت ندارند ولی سیم کارت برای پیام و یا تماس آنتن می دهد میتوانید موقعیت و سرعت خودرو را با پیام دریافت کنید.

 

ذخیره موقعیت ، سرعت، و رویداد ها در حافظه ردیاب:

دستگاه ردیاب میتواند در زمانی که اینترنت سیم کارت وجود ندارد تا اطلاعات را به سرور ارسال کند آنها را در حافظه خود ذخیره کند تا در هنگام داشتن آنتن اینترنت آنها به سرور ارسال کند و به این صورت شما هیچ مسیر یا رویدادی را از دست نمی دهید.

 

امکان تعریف خدمات دره ای برای کاهش هزینه های نگه داری خودرو

امکان مهم و منحصر به فردی که سامانه ردیابی فاراد برای شما فراهم میکند این است شما میتوانید برای خودروی خود برا اساس زمان یا مسافت پیموده شده یک سری خدمات دوره ای تعریف کنید تا در زمان سررسیدش به شما آلارم دهدبه عنوان مثال شما در سامانه برای خودروی خود تعریف می کنید که بعد از 5000 کیلومتر به شما اخطار دهد که موعد تعویض روغن شده است سامانه نیز پس از پیموده شدن این مسافت به شما پیغام میدهد. این قابلیت باعث کاهش هزینه های نگهداری خودرو می شود.

 

مجموعه گزارش کامل

سامانه ردیابی ما دارای یک چارچوب گزارش دهی قوی می باشد که به اطلاعات زیادی دسترسی داشته باشید.از جمله این گزارش گیری ها میتوانید از مسافت پیموده شده به صورت روزانه یا یک خلاصه در بازه زمانی خاص گزارش تهیه و چاپ نمایید.

 

 

نظر خود را ارسال کنید

مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0